wow

Några blev förskräckta av mitt scientologbesök. Du är väl inte med nu!? frågade mamma. Men vad tror ni? Jag är inte med i någonting alls och är nöjd med det.
 
Förra veckan fick jag glasburksfnatt. Denna vecka har det varit städ. Hur gör ni som alltid håller era hem fina? Man måste ju städa hela tiden. Varje dag. Idag diskade jag diskhon. Det är ju helt sjukt. Skruvade upp plattan med dom små hålen och hade medel på allt det bruna! Gör folk sånt? Inte tanten som bodde i lägenheten innan i alla fall.
 
Nu är det rent. Skönt, kanske. Man hittar plötligt ingenting. Ordning utan kaos gör mig förvirrad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Drömgolv i köket!!!111

2012-09-28 @ 21:45:23
Postat av: Tomas Hedman

Ja, folk gör sånt nu för tiden, diskhon måste vara ren och fin

2012-09-28 @ 22:41:49
Postat av: karin d

Fint du har! lycka till i nya lägenheten/Karin D

2012-09-28 @ 23:25:50
Postat av: Robert

Väldigt fina bilder på vad som verkar vara en väldigt mysig lägenhet!

2012-09-29 @ 22:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0