haaaaaazevenjaaaaa!

Dagarna gar sa fruktansvart fort sa jag kanner mig snurrig ibland. vi forsoker sakta ner men aven nar jag sitter ner och tar det lugnt sa ar hjarnan igang i hundra. allt ar nytt, hela tiden. det ar sa spannande jamt. igar akte jag o mackan upp till norr for att sedan vandra nerat sa lange vi orkade. som vanligt hade vi glomt karta men gick pa varan magkansla. och vi gick och vi gick. plotsligt befann vi oss pa en bro och vi forstod att magen lurat oss. poff sa  var vi pa vag bort fran manhattan, men kul! nu har vi har sett norraste norr av manhattan ocksa.
 
idag hittade vi en farja som tog oss forbi frihetsgudinnan till staten island. dar tog vi nagra pizza slizes och sen farjan tillbaka. det var ocksa festligt. vi motte upp resten av ganget for en pickenicke i cenral park. varm och skon dag! mina brallor borja sitta ratt sa tight nu, det ar sjukt hur fort musklerna vaxer nar man gar sa mycket.
 
har mar vi ratt sa bra.
den tuffa spikfageln och jag.
picknickhandling med michael och marcus.
 
 
Ikvall smaller det! haaaaaazevenjaaaaa vamabitchibababaaaaa wenjahaaaaa! LEJONKUNGEN!!!

Kommentarer
Postat av: peder sporre

jag följer bloggen mycket intresserad, stiliga modekort på dig, akta så inte nån agent lägger fingrarna på dig,har Marcus mage kommit i balans.hälsa honom han har ju namnsdag idag, hälsa även den äldre generationen, njut av allt

2013-04-25 @ 20:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0