hallå hallå ni

Det är visst några som går in här då och då och jag undrar vilka det är..
Jag sörjde en liten stund idag över att jag inte skrivit dagbok. Efter en kort stund kom snilleblixten att jag bloggade ju ett tag ganska så flitigt. Läste lite och hu, skämskudden hade behövt åka fram men den låg ju under datorn (pga min rädsla för strålning som en kudde givetvis motverkar). Alltså, jag vet ju att man förändras men gud, kan man inte korrläsa en gång till. Och så känner mig att nu, nu är man så klok minsann. Men det är man väl inte nu heller.
 
Jag tänkte bara morsa, och hoppas att jag snart kan åka på en ny resa så jag kan skriva lite till. Det händer ju lite mer under en resedag än under en vanlig dag. Men idag har jag fyndat kuddar. Jag har stört mig otroligt på en kudde som jag har. Har inte slängt den för den har det där sk affektionsvärdet, som jag för övrigt hatar. Är ofta fult och opraktiskt, ger inga pengar och ger dåligt samvete om man slänger. Men nu är det förändringens tid tänker jag mig. Vem blir tex lycklig av en linjal med en motorcykelstjej på från 1996? Inte jag men likt förbaskat så har den hängt med i några flyttar. Ja men det är ju sjukt. Jo för jag fick den på mellanstadiet när jag hade födelsedagsdicso i musiksalen. Det duger inte. Nu ska det röjas, men kl är sent. Precis som vanligt. Men hoppas tanken är med mig imorgon också. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vart ligger den däringa linjalen? Jag har letat halva dan nu...

2014-05-03 @ 14:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0