16.37 en mellandag

Idag har jag flyttat in möblerna i mitt nya hem. Som vanligt har jag inte tagit några kort eftersom jag inte kan hitta min laddare till kameran. Men jag har ett bra minne. Så det tröstar jag mig med när jag vill föreviga någonting. Det kommer bli jättefint, jag känner det. Jag undrar bara om det är meningen att man ska kunna ställa djupa tallrikar på en hylla och sen liksom ingenting på dom, eller glasen för sig utan att balansera på något annat. Allt har liksom sin plats. I fred. Det ser verkligen skitkonstigt ut.

Nu slutade jag som
7:e reserv i Gbg och alltså blir det Borås. Min mage har sagt att det är bra hela tiden så det känns skitbra. Boråsare på dagarna och göteborgare på kvällarna. Kalas ju. Jag har fått en almanacka och en fin väska. Till skolstarten. Till den 711:e skolstarten. Herregud. Men det ska bli så kul, så kul så kul så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0