Cause nothing lasts forever

Nu är det sista helgen i Karlstad. På måndag börjar packningen. Det är tur egentligen att David ska bo kvar här så jag får komma hit igen så det inte blir ett sådant drastiskt adjö. Sen kommer han med sin resväska till Göteborg i sommar. Mer kan han nog inte ha med. Fast mitt nya förråd är gigantiskt. Mina senase två lägenheter har haft en garderob som förråd. Där får man inte plats med mycket. Det ska bli kul och packa eftersom man får bort så mycket skit. De borde ju verkligen inte finnas så mycket onödigt på 20 kvm men jag vet inte hur jag lyckas för det är fullt med sånt ändå. Jag har, till exempel, en afrikansk trumma med päls, en plastkatt i skala 1:1, en coboyhatt och 23 muggar. För att nämna några saker. Jag menar inte att detta är skit, men kanske lite.. onödigt? Just nu.

Jag längtar lite till fredag. Då kommer antagningsbeskedet. Då ska jag köpa en present till mig för att jag stått ut med mig själv utan att orsaka större skador, iaf inga som inte kan repareras och så ska jag ge David något bra också för att han inte hoppat ut genom fönstret av min likgiltighet. Fy bövelen!

Vad kul det är att se dig i jeans igen,
fick jag höra idag. Haha. Ja, kul vet jag inte men skönt att ha kläder på sig igen. Jag har inte kollat i min garderob på veckor, månader och det är visserligen bra såhär i efterhand eftersom slitaget borde vara en aning mindre. Nu ska de däremot slitas. Saker känns kul och då slits det! Igår köpte jag en äkta julklapp, alltså en såndär som verkligen ser ut som en julklapp. Det är jättestort med rött vackert papper och lika vackert snöre. Lite dumt kan tyckas att köpa det här i Karlstad men det får åka med i flyttlasset för när det gäller julklappar kan jag inte vänta. Jag har inte lust att köpa ost för att det är så dyrt men julklappar finns det inget stopp på. Jag kan inte hejda mig. Låt det bli måndag så affärerna öppnar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0