Andra Dan på semestern tjoho

Morn! Vaknat ca trettio gånger eftersom vi delar rum med massa andra turister.. Men idag får vi ett tvårum för oss. Åt fantastisk lax och risotto igårkväll, sedan spanade vi in Norges skepp som lagt till precis vid oss. Det var en fin båt. Idag blir det mycket reka, inget får gå fel. Vi saknade information igår som kunde gjort oss väldigt lyckliga men jag vill inte tänka på det mer. Men just det, haha, nu kom jag ihåg Ola! Jesus.. Vi var garanterat äldst i ledet. Nu ska vi upp o leta frulle och hoppas att vi inte behöver använda några ponchos idag. Hela Sthlm är en jättestor stadsfestval och det bara bubblar av kärlek i varenda syreatom! Jag drömde om reinfeldt inatt. Och det är han som bjuder på fest ikväll, kanske betyder det något.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Att följa din blogg är ju bättre än någon tidning eller TV-kanal! Känner att jag kommer att få all info jag någonsin behöver om bröllopet och alla kändisar. Kan som kuriosa berätta att min Erik var bodygard för Ola när han spelade på fästningen för ett par år sedan!

Ha det riktigt kul i Stockholm och håll oss uppdaterade!

2010-06-18 @ 11:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0