Regnig första dag

Om fem minuter börjar bröllopsstudion på tv4. VARJE DAG går det kungliga program hahah det är ju underbart :) Mamma och pappa måste också kolla för jag behöver någon att diskutera med. Det blir ju så mycket intryck liksom ...

Idag har jag haft första bredvidgången på jobbet. Jesus vilken pärs. Jag kan ingenting om deras rutiner och jag har känt mig som en plågsam hemorrojd på personalen. Det är konstigt. Efter två små bredvidgångs-arbetstillfällen ska jag kunna ta hand om ett gäng pensionerer och ta upp dom ur sängarna, fixa lunch, ge mediciner etc. Jag är faktiskt ganska så rädd, men väldigt glad över att någon vill ha mig, om dom nu vill det efter idag.

Idag är det regn, så tråkigt. Jag fryser konstant och idag vill jag inte vara i en maträtt utan hellre i vedspisen. Den verkar så härlig och inbjudande. 
 
Oj jisses nu väntar tvn. Och jag måste koka te (eller kanske varm choklad..) och skära ananas, väcka mamma osv. Kl 21 blir det dokumentär om slottet, ifall ni inte redan visste det! Tjüss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0