Sicko

Himmel och pannkaka! Mark som sagt, så trevlig! Han kom fram och pratade innan och efter vår tv-debut. Våra vänner bakom oss var nästan mer nervösa än vi. Det var två par och gubsen fick inte ha kepsar på sig när vi skulle komma med i tv:) jag tror det gick ok för oss. Men benen var lite darriga. Men återigen, vilken drömkväll! Så fina var dom! Nu såg jag inget av Daniels eventulla brist av antireflex utan hans ögon glittrade! Dom var ett riktigt hollywoodpar och jag har aldrig sett en mer vältränad rygg än Viktorias! Ryggen hade liksom muskelkuddar. Madde då..? Vit klänning, why? Såg lite konstigt ut med tanke på att det inte är hon som ska gifta sig... Men hon var fin på huvudet och i ansiktet. Mary var ursnygg och fredrik glömde jag, Mary tog oss med storm. Mettemarit och haakon var fina också! Mona Sahlin nja.. Underligt band i midjan men Göran var fin! Äsh jag orkar inte, alla var fina, vackra och rätt fantastiska! Godnatt på er, uppdatering imorgon från storkyrkan, snart ringer klockan!

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh vad jag gillar att kunna läsa om ditt äventyr i stockholm :)Så häftigt att jag såg dig på Tv också. Hoppas du tar massa bilder, jag vill veta allt sen.



PUSS

2010-06-19 @ 02:33:35
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0