Sommarlovsgräsmattan breder sig ut

Aaaaah det är så himla gött! Jag sitter i synneröd nu och det är lite duggigt ute, men ändå somrigt. Har tagit en morgonpromenad med mamma i skogen och sen ätit lång stor frukost. Idag är projektet att hänga in alla kläder i garderober. Det går nog åt två stycken eftersom det råkade bli 2 överfulla resväskor. Men en bra sak med det är jag inte borde behöva köpa några mer kläder på hela sommaren. Jag känner att jag kan klara det, fast det kan bero på att jag shoppade loss i förrgår och därför har det inte hunnit komma något shoppingbehov ännu!

Jag tror detta kan bli en supersommar! Nu kommer jag bara ha det gött ganska länge och på torsdag nästa vecka drar jag till Stockholm och går på bröllop (drömde för övrigt att jag fick gå på bröllopet inatt, snacka om att vakna besviken, och natten innnan var jag på lysning, haha störd? ja.) Efter det blir jag kvar i Uppsala en vecka för att sedan börja jobba på allvar. Jag vill vara i denna sekunden jättelänge för det är så bra när allt finns framför mig. Jag älskar framtiden när den känns så bra som nu för då blir nuet så skönt. Tänk om man kunde få ta med sig en skön kudde och gosa in sig i sekunden som är nu och bara vara där en stund. Och när man känner sig nöjd tar man med sig kudden ut igen och låter de nya sekunderna få komma.

Såhär ska min sommar bli fast jag ska försöka vara lite mindre skraj



Imorgon är det första gå-bredvid-dagen
på jobbet och jag är skitnervös, därför vill jag inte tänka på det just nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh, bästa bilden!!

2010-06-07 @ 12:07:35
URL: http://mariahedman.blogspot.com
Postat av: johanna

Härligt kort :). Ja det är underbart såhär i början av sommare, även om det idag är lite grått ja. Lycka till imorgon!

2010-06-07 @ 12:25:17
Postat av: Karin

En vecka kvar till bröllopet! Det är fantastiskt mycket på TV och t.o.m. GP hade en extra bilaga idag. Man kan inte riktigt orka följa allt. Hoppas att ni kommer att blogga varje dag i Stockholm, gärna med egna foton så att vi får se vad ni får vara med om. /Karin



Ikväll blir det Bishop i Synneröd!

2010-06-12 @ 12:17:03
URL: http://karinochmorgan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0