Tiden går fort

Träffade några polare vid stadshuset. Alla var damer över 50 och äntligen kunde vi prata med några som inte suckade åt oss! Regeringen gled in i mörka bilar och det var svårt att se vem som var vem.. Vi tyckte oss kunna urskilja maudis och vinkade glatt, haha plötsligt tyckte jag om dom också. Kärleken går ju inte att heja! Men Viktoria kan man lita på, efter en timme kom hon i en bil som inte hade tonade rutor! Hon vinkade och såg glad ut. I baksätet satt Silvia. Men ytterligare en fanns i bilen och det var ju självklart vår näste prins! han satt bredvid Viktoria och nej, det kanske inte var självklart att det var han, men det kollade vi snabbt upp på denna underbara iPhone. Jag såg inte så mycket av honom men jag såg hans glasögon! Kanske saknade han antireflex på dom för dom blänkte sådant så det är tackvare dom jag såg hertig av Västergötland. Nu har vi kort men intensiv vila, vi har spanat in Konserthuset och bestämt en plats som vi bara måste lyckas få, så det kan bli två timmar i regn där innan alla anländer. Tror konserten kommer gå på tv ikväll. I väntan förrut föresten, utanför kyrkan blev vi intervjuade! Alla Stockholms museer ska tillsammans dokumentera denna dag, den är ju minst sagt historisk. Så kanske finns vi på bild på nåt museum om tusen år :) jag är rätt nöjd över mina svar även om jag är medveten att jag framstår som hysterisk i dessa samanhang. Det avslutades med en fråga ang våra tankar om monarkins framtid, såklart. Och ja, jag kan väl säga som så att om jag tänker tillbaka på vad jag sa så låter det nog som om Viktoria var min närmaste vän, minst. Både journalisten och vi fnissade åt det men man blir så glad av alla festligheter här! Nu ska vi dricka bubbel och gå till Konserthuset. Vi vill se mettemarit och haakon, Mary och fredric, Daniel och victoria och nu kom jag på att jag inte kan skriva allihopa jag vill se. Flaggor är inhandlade och hur det än blir imorgon så är vi så himla nöjda med allt redan! Allt har varit kul, faktiskt varje sekund. Det är inte ofta det är så många dagar i sträck! Hoppas vi träffar några nya kompisar vid kravallstaketet, det kommer va sinnessjukt mycket folk där så med denna iPhone med uppdateringar kommer vi få dom vännerna vi vill ha!

Kommentarer
Postat av: Anita

Visst är det fint med stabila svenska tanter!!Att hitta folk som man kan dela sina tankar med..Allt fint här, ska snart sätta på tv:n och spana efter två lätt hysteriska döttrar. Lev gott

2010-06-18 @ 17:48:33
Postat av: Anita

Bra med hederliga svenska tanter,fint att hitta vänner med gemensamma värderingar i dessa viktiga spörsmål!!!Fortsätt med festligheterna, vi följer med via TV.

2010-06-18 @ 17:53:50
Postat av: Anita

Bra med hederliga svenska tanter,fint att hitta vänner med gemensamma värderingar i dessa viktiga spörsmål!!!Fortsätt med festligheterna, vi följer med via TV.

2010-06-18 @ 17:54:52
Postat av: Anita

Himla kul att följa era äventyr i Huvudstan. Länge leve den svenska Tanten!!!!P hälsar

2010-06-18 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0