Glader!

Nu är jag så glad. Fast David tycker jag ser arg ut. Det måste vara något med min naturliga mimik tror jag. Jag kanske har ett ledsamt ansikte i grunden, precis som att jag har en grundsorg som Gardell :) men det ska jag inte skriva om nu. Nej, för nu är jag glad för att jag nästa fredag ska se Sex and the city dooos! Rebecca, Frida och jag ska dricka skumpa och göra oss vrålsnygga för att sedan njuta till fullo i 2 timmar och 27 minuter! Många tycker ettan var fånig och ja, det kanske inte var den djupaste filmen i historien, men den var så vacker att se på och man blev fnissig och glad och det är väl inte helt fel! Precis som många tycker det stora kungliga bröllopet i sommar är ytterst fånigt och dumt så tycker jag att det är en underbar tillställning som jag dagligen blir glad av (på riktigt). Det kan jag skriva typ 100 000 tecken om minst, och det ska jag också göra, en annan dag.

Idag har det varit kortbyxeväder!! Jag cyklade nästan på Frida på vägen hem så det blev en utflykt till gubbholmen med Frida och hennes lillkille Tobbe. Han är så himla liten och söt. Jag tror att han tyckte mamma Frida var lite pinsam när hon gosade med honom så öppet, men man såg att han innerst inne kände sig glad och älskad! Och jag var en jobbig väninna till hans mamma som ville gulla men han tyckte jag var fånig och omodern. Om han var glad innerst inne var svårt att se.

ps. mamma påminde mig om att vi haft grävlingar i trädgården också! det hade jag förträngt!! han grymtade runt lekstugan när jag skulle sova där och det var mycket otäckt! sen nämnde hon en älg med, men det minns jag inte. jag tror det är hittepå.

Kommentarer
Postat av: johanna

ja visst är det underbart, just nu känns sommaren ooändligt lång och härlig, fylld med trevligheter.. fantasttskt!! för att inte tala om bröllopet... aaaaahhhhhh.... "-vilket bröllop säger vissa?" va tänker jag, finns det fler?

2010-05-19 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0