hej igen

Nu börjar det sakta gå in att hösten börjar ta slut och jag har slutfört mitt uppdrag som kom med den! Det har hänt så mycket i mitt huvud de senaste två månaderna så jag får ont i huvudet av att bara tänka på det. Jag har kommit fram till mycket och jag vet äntligen lite mer om vem jag är. Det trodde jag väl att jag visste men nu tror jag det ännu mer. Jag fick vg på naturkunskapen och det är jag väldigt stolt över. Jag har haft målet inställt och tack vare det så har jag klarat det. För det har inte varit sådär jättelätt. Det har varit en väldigt ledsen och hysterisk höst och jag har grävt ner mig ganska långt ner i backen. Tur att jag hann upp innan frosten kom för nu tror jag att det hade varit svårare.

Mamma och pappa har fått stå ut med mitt grinande när jag kommit hem för att vila mig lite och jag ska ge dom en fin present tror jag. Nu tänker mamma som läser detta, nej köp inget mer till oss nu, unna dig något själv istället. Jaja det kan man kanske tycka, men jag vill nog hellre köpa en present. Kanske en till mig också. Idag köpte jag tre julklappar och tanten i affären sa att det inte var en dag för tiden. Det var en tant i min smak.

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh grattis grattis fina du!

2010-11-08 @ 19:09:19
URL: http://frullaaan.blogg.se/
Postat av: Rebecca

grattis till VG !

2010-11-08 @ 22:08:14
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0