hej och hå ut och gå

Det sämsta med att ha en sambo är att det finns någon som känner en bättre en man känner sig själv. Det kan vara så jobbigt för man kan aldrig ljuga. Jag är rätt duktig på det så ibland lyckas jag väl, men oftast så ser han innan jag ens börjat prata att jag ska ljuga. Då blir man lite smågrinig eller kanske helt rasande. Är jag t ex rastlös och jättearg kan han tvinga ut mig på promenad för att jag en gång råkat säga att jag mår rätt bra av det. Och så går man ut och och muttrar och stampar i marken men redan när jag kommit till ica, min granne, så börjar jag fnissa åt hur dumt det är så jag går min promenad och kommer hem jätteglad. I hissen upp försöker jag tänka på något som gör mig arg för det skulle ju vara jobbigt om jag kom tillbaka glad för då kommer det ju bli fler promenader. Eftersom han hade rätt. Såhär har jag tänkt ett tag, men så kom jag på, vem vinner egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0