lov!

Nu är jag ensam "hemma" och ska snart kila över till Britta. Det är både läskigt och kul att vara hos någon annan när den andre inte är där. Det låter som om någon knackar någonstans och visst, det kanske bara är ett spöke men då tycker man ju att dom kunde sagt något om det. Britta, min kusin alltså, förlovade sig när jag var 10 år. Jag minns inte riktigt men det gör hon (tur det!) och när hon kom och hälsade på så ville jag se i ringen och frågade om det stod "din för evigt" i den, hahah. Jag tycker det är kul. Din för evigt haha- eller alltså jag skrattar ju inte åt innebörden av det och äsh blabla. Jag tycker det var kul ändå.

Nu är all natur inlämnat. Jag kan bara be till Renate att hon snabbar på att läsa min 8-sidors dödligt långtråkiga labrapport. Sen måste hon skicka in slutbetyget. Någonstans. Och där ska betyget administreras eller vad man kan säga och det kan ta några veckor (??) och sen ska jag gå till vuxenutbildningen i Karlstad, få det utskrivet och skicka det till Strömstad med frimärke som lägger in det på typ studera.nu så universiteten jag sökt kan se att jag har behörighet och behandla min ansökan igen. Innan 1 december. Åh! Jag.är.stressad. Om dom inte får lite eld i röven så kommer jag fortsätta att gå ännu längre ner under jorden i vår och det vill jag verkligen, verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0