kul jul

Jag tycker det är konstigt att jag sover så mycket, och jag undrar hur trött man kan vara. Ja det kan någon säga mig. Jag sover tills jag vaknar av mig själv på morgonen, har inte satt klockan sen i somras. Jag sover på dagen om jag är trött. Vaknade nyss för jag var helt enkelt tvungen att vila klockan fyra. Sen vet jag att jag kommer vara trött vid tio-elva. Jaja, skitsamma, jag bara tycker det är könstigt.

Nu börjar det närma sig andra provet. På torsdag är det klart och sen lab onsdagen efter. Efter det ska jag, som jag tidigare bestämt, börja mitt julfirande. Någon rättvisa får det vara. Annars kommer jag bara ha en lång höst utan att göra någonting. Då blir man stressad av det. Bestämmer man sig istället för att fira jul så tror jag inte alls man blir lika stressad för då är det bara kul att man är ledig. Jag köpte en julklapp idag. Om två månader är den öppnad och intryckt i någon gömma för det var inte alls vad persnonen i fråga ville ha. Men så behöver det ju självklart inte bli. Men som sagt, jag gillar att tänka positiva tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0