Lite vimsighet kan väl inte skada..

Nyss hemkommen och åh vad roligt det var! Jag älskar utflykter. Det är roligt att åka tåg, det är roligt att få middag och det är roligt att träffa mormor morfar moster kusin och kusinbarn. Vi gick på stan och har jag min plånbok med mig så kan jag inte låta bli. Jag köpte minikakform som antagligen är till för barn när dom leker med sina miniugnar men eftersom det är just en sådan som vi har köpt så passar det ju jättebra. Jag köpte också en miniljusstake i. Mini mini=jättesöt. Och sedan lite annat krafs och tre ramar, herregud jag måste sluta köpa ramar. Och! Jag fick present från både Lisbet och mormor. Så väldigt snälla.

Och det med tradera
.. Nu hade jag tydilgen mailat någon som jag hittat på tradera om Lisa Larsson angående hennes garderob (alltså inte hennes gamla svettiga kläder utan en garderob i keramik). Jag hade tydligen frågat henne (kan inte minnnas det) om hon hade något mer att sälja av Lisa (vem gör sånt?) Ja tydligen jag, och nu fick jag svar att hon kunde fixa garderoben för 1500 kr inklusive frakt. Är ju dum i huvudet som ens överväger det? Och då kan vi lägga till att min inkomst ligger på 0:-/månaden. Och på tal om att glömma vad man gör. Välkommen till inspelning av Hellenius hörna möts jag av när jag loggar in på mailen. Just det.. det råkade jag skicka in intresse om. Jag orkar inte! Fast auktionen på den där persiska (turkiska?) mattan går ut om några timmar och jag ska ge det ett litet försök. Nej inte den för 4000, en annan..

Min drömgarderob


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0