Nytt liv!

I morgon är det måndag. Då börjar mitt nya liv. Jag har sagt så alla nyårsaftnar, (aftnar??) och majoriteten av alla måndagar skulle jag tro. Och varje gång tror jag på det, till 100%. Det är trist att man vill ändra och inte vara nöjd. Jag är nöjd med mycket men det är alltid något i livet som skulle kunna finslipas. Eller behöva en ommålning åtminstone. Det som står på listan just nu är lite mer motion, lite lugnare hjärna och lite mer plugg. Jag tror det kan hänga ihop. Och även om jag innerst inne tror att några traderamöbler skulle lugna ner mig så har jag inte råd. Och det är väl bra det. Lägenheten får inte bli mer loppis.

Nu är jag arg
på Dexter och det känns inte alls kul. Det är inte roligt att vara sur på en tvserie för man kan inte prata med den och bli sams. Bollen är hos han liksom och han verkar inte vilja bli vän med mig.

Liten loppishörna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0