rubrik rubrik jaja

Man tror att bara det där blir gjort så blir det bra. Eller bara det händer. Och sen när det där är gjort. Eller det där har hänt. Då finns det en annan grej som bara måste bli gjort. Helvete är det. Att man ska dras mig sig själv jämt. Nu ska jag sova själv också. Så jag kommer antagligen aldrig kunna somna. Och min fina klocka måste jag plocka isär, eller ja, ta ur batterierna iallafall, för annars går det absolut inte.

Och så har mina fina
lilla dator gått sönder. Så jag vill gråta. Tja, varför inte. Det finns inget som är för litet för att böla över, just nu. För jag brukar inte vara sån här. Jag tror det är en liten kris. Kanske en liten livskris, ja men det lät bra. Då känns det mer som att det är värt det. För då kan man se det som en erfarenhet och inte bara slöseri med tid. Vilken bra idé.

Det är synd att man inte har en viss mängd tårar. Då skulle man ändå känna att man gjorde lite nytta när man sitter där. Herregud vad jag vill hitta någon nytta med att grina då, men det känns så ju så. Annars är det bara ett slöseri med tid. Gråta över i-landsproblem. Det verkar vara min grej. Pinsam jäkla grej också. Vet ni vad jag oroar mig för nu då? Nej pinsamt är det. Saker jag inte kan rå över. Det är ohållbart att oroa sig över sånt. Då spränger man sin hjärna. Fast varför inte.

Men det finns bra
saker med. Såklart att det gör. Har spenderat dagen med Rebecca och vi har druckit chailatte och ätit pizza och hälsat på hennes kille. Han gjorde trolleritrix som man blir frustrerad över för att man känner sig som en idiot. Och så kollade vi på film. Flera stycken faktiskt. Så nu är jag mycket gladare än i morse. Därför vill jag inte gå och lägga mig. För då är det snart morgon.

Mvh Positiva klubben

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo, ibland önskar man att man gråtit slut på sin kvot tårar - men tänk vad hemskt om man inte kunde gråta! Hade man då uppskattat skrattet o glädjen lika mycket...?

2010-10-31 @ 13:04:31
Postat av: rebecca

massa tack för att du hjälpte mig att överleva denna dagen <3

2010-11-01 @ 10:30:14
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0