så glad..

Jag försöker fokusera på bra grejer nu. Det finns ju en hel drös av bra saker så jag vill tänka på dom nu när jag kanske inte mår som bäst. Jag tittade på några foton och såg vad mycket det fanns där som jag faktiskt blir glad av. Jag blir ju faktiskt glad av ganska små grejer. Arg också visserligen, så det kanske går jämt ut.

Julen och fina böcker till exempel. Det gör mig jätteglad.
Och boken finns kvar och julen kommer snart! 1-0 till det roliga.


Min icabutik, hagahallen. Fin och snygg som man gärna handlar i och som man kan ta sig en vilostund i. Och har man ingenting att göra när man kommer hem kan man klä ut sig till Lulu  Carter med Davids fula klet som man tydligen ska få mjuka läppar av. Faktiskt väldigt kul.


Min och Emelies thinking hats. Så vansinnigt bra tankar har fötts ur dessa. Tydligen så hade jag inte hatten på när jag köpte guldskorna, haha, men dom gör mig glad bara jag tänker på dom så.


Men! Det som gör mig mest glad är ändå detta.. Förlåt människa på kortet men jag fnissar högt varje gång jag ser det och såna kort måste man rama in. Jag blir ju glad av det varje dag.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha Emelie älskar lulu carter kortet. På pricken likt hennes läppar!

2010-10-13 @ 20:59:09
URL: http://www.majlov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0