Bra grejer

Idag gick David till ica för att köpa frukost åt oss. Det blev kanelbulle, pistagebulle, vaniljbulle och kolabulle. Så himla gott. Ibland måste man variera sig lite. Jag älskar bullar, men det bästa bakverket är nog ändå semlor. Vissa år har jag strikt väntat till semledagen för att då, eventuellt äta en bulle, men helst skulle man inte äta någon alls. Va? Vad är det? Detta året åt jag ca 20 stycken, ja på riktigt. Och jag har inte ångrat det. Jag vill äta sånt som jag tycker om. Det är mycket bättre än att hindra sig själv hela tiden. Man blir så fruktansvärt trött.

Och en bra grej
. Jag har lämnat in all natur nu. Ja, bara slutprov och slutlab kvar. Skitnervös. Suck

Och en bra grej till. Det kungliga bröllopet på DVD! haha men wow!

Tredje bra grejen
sen hejdå. Syrran har förlovat sig och och hennes fingrar har fortfarande inte blivit för feta för ringen. Jag hoppas hon kommer ha den länge, ja alltså tillsammans kommer dom ju vara men att hon slipper fingerfetma, annars får hon ha den på en kedja runt halsen haha.
Turturduvorna



Kommentarer
Postat av: Robert

Vilken fantastisk bild!

2010-10-16 @ 09:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0