hejdå!


Ett kort från igår. Det var en dag som var i färg. Och så ser jag ett kort från idag. Lite dassigt. Lite grått, men inte svartvitt. Bara en mellandag. Lite paus från livet-känsla. Huvudet har tagit en ledig dag. Så välbehövligt. Jag är nog ganska trött. Egentligen. Men jag tror man blir tröttare av att tänka på huruvida man är trött eller inte. Jag kommer nog känna efter någon dag. Men nu är det för roligt för att jag ska vilja tänka på det. Jag tänker istället på vad jag ska ha på mig på lördag. Jag tror det blir min gåvoklänning. Den hade jag igår, men jag känner att jag vill ha lite mer av den. Jag ska ha den i Barcelona också. Den passar in i mina dagdrömmar. Vi gjorde storslagna planer igårkväll. Eller egentligen inga planer alls. Vi pratade nog ytterligare massa mer om hur vi sippar på våra drinkar under en stråhatt. Jag kan inte tänka nog på det.


Hejdå! Nu måste jag verkligen, verkligen packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0