hej o tack

Det fanns ingen ände på min irritation de sista timmarna. Det kändes lite synd men jag orkade inte försöka styra om. Jag kommer minnas bara bra saker ändå. Jag minns alltid det bra även när det är kasst. Det är en bra sak med mig tänker jag. Men när man bara försöker vara snäll och ändå blir kallad dum idiot eller behöver ducka för en smäll eller två, då blir man inte på bättre humör. Nu får man inte ta åt sig för sekunden efter kan man vara den snällaste på jorden och inget av det nämnda stämmer ju. Men dom där svängarna hänger man inte alltid med på. Nu behöver jag umgås med lite mer neutrala människor, jag känner ett behov av det. Folk som tycker man är helt okej helt enkelt, varken mer eller mindre.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycket att du är helt okej;) umgås gärna med mig!!

2011-08-14 @ 23:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0