Stickeri

Nu har jag fyra ärr på händerna efter fyra olika ugnar. Alla ugnar fungerar alltså på samma vis.

Mer än bränt mig så jag har jag även läst 20 sidor om hur man suger ut blod från folk på bästa vis. Jag blir bara mer och mer sugen på att få göra det på riktigt nu. Vill ut på praktik och säga hej jag heter emelie och det är jag som ska sticka dig nu. Jag kommer känna mig stolt då. Jag tror också jag kommer vara så fipplig så att det inte alls kommer gå. Och då kommer jag bli så avskräckt så att jag känner att just detta, detta kommer jag nog inte göra mer. Men så måste man ju det. Och så kommer det gå jättebra. Jag kommer känna oj vilken begåvning jag var på detta, och så kommer jag slappna av och så kommer det gå åt helskotta igen. Tänk av man vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0