tjenare

Jag har det väldigt bra. Det, eller att jag har det väldigt dåligt betyder det när jag inte skriver. Nu ska jag strax kila ner till jobbet för vara där hela dagen. Men trubaduren kommer idag! Jag blir fnissig bara jag tänker på viken fest jag kommer hamna på. Dom skulle kunna jazza så bra, eftersom det ser så bra ut även om dom sittar fast i sina stolar. Jag skulle vilja kunna spela. Jag har två gitarrer men det hjälper ju inte.

Jag har, ca 10 år efter de flesta, skaffat skype. Och använt det. Fick äntligen pratat med Emelie och se hennes vackra tryne samtidigt. Vilken fantastisk uppfinning. Och att man kan göra saker samtidigt som man pratar. Iaf om man är en van skypare. Hon frostade av frysen. Då var ljudet kanske inte lika bra, men det var kul ändå. Jag kunde inte göra något annat än att titta in i kameran eftersom allt detta är så nytt för mig. Jag var koncentrerad på tekniken.

Idag ska jag hälsa på sjuksystern och få min delegering. Så jag får dela mediciner. Två veckor lyckades jag smita undan det, men nu, nu går det inte längre. Jag känner att just dela ut mediciner kommer ju vara en ganska stor del av mitt jobb framöver så det är lika bra att börja. Lära sig vad en ml och mg är och sånt. Jag har hört att sånt kan spela en ganska stor roll.

Nu ska jag gå och sjunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0