Tadadam

Jag hade ett litet M i hörnet på min miniräknare. Att jag, som varit nervös för att jag inte skulle förstå mig på miniräknaren hade ett M kändes självklart. Nervöst ropade jag på en tentavakt och frågade om den lilla störande bokstaven. Hon tryckte på alla knappar hon kunde, stängde av och satte på några gånger tills M:et var borta. Åh, du kunde koden sa jag på skämt. Nej, jag bara tryckte lite sa hon, som inte fattade skämt.

Finns det något bättre sätt att fira sin bedrift än med en repris från igår, men ev utan tårar? Nej jag tror inte det, så ikväll ska jag äntligen få se Pretty woman igen. Helst två gånger. Jag minns inte om man kan gråta till den. Jag är tveksam, men nu kanske kanalerna har kommit igång. Jag kanske gråter när hon horar in i hans bil, när hon ligger med benen runt honom i badkaret, eller när hon sitter i baren i den vackra svarta klänningen. Eller när han kommer i limon med rosorna. Åh herre, tänk om man kunde få vara med om den grejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0