hej det här är min vän bilen

När man inte har tvättat på väldigt många fler veckor än det är okej så kan man ju inte vänta sig att det ska finnas några kläder. Men det gick! Igen. Lukta i armen och skaka och blås lite, nytt och fräscht! Eller inget av det. Kom precis hem och det ser ut som ett bombnedslag så jag sticker nu härifrån. Men jag älskar mitt bo. Inget ont om det.

Jag köpte en leopardsjal idag. Jag och Emelie har pratat om den där sjalen i över ett år. Och den blå munktröjan. Nu har jag båda. Fånigt kan man tycka eftersom sjalen kostade 99 kr. Annars kan jag spontanköpa en klänning för ganska många fler hundralappar. Jag kan ha viss brist på logik. Men det är gansak skönt.

ps. jag har lyssnat på håkan hellström. såklart jag har det. men inte så att jag varit kär i honom eller lyssnat sönder texterna. insåg jag idag. lyssnade på en vän med en bil. och jag har såklart trott att han var vän med en bil. alltså att Håkan var polare med en bil. Ja men det är ju logiskt. det kan ju inte vara så att han har en vän som äger en bil. nej nu ska jag sluta hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0