Nästa Alice

Jag hittade ett kort i min kamera. Det var svart med lite ljus i ena hörnet bara. Då kom jag ihåg att det var en hare jag försökt ta kort på när jag gick hem i natt. Kanske har det med saken att göra. Att det luktade kanin i mina näsborrar alltså. Hur vet jag inte, men kanske på något vis. Jag blev väldigt glad över haren för han var inte så rädd. Jag stod och tittade på honom en stund och jag får lite Alice i underlandetvibbar. Det kanske var ett tecken det där med lukten så att jag inte skulle glömma min nya vän utan istället följa efter honom nästa gång. Jag minns inte riktigt var det var någonstans men är det jag som är Alice så tror jag det visar sig.

Svårt att se om de är lika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0