hej helg

Idag är en dag man får sota för att man lekt helg hela veckan. Det är en underbar lördag som inte borde tillbringas vid köksbordet. Men det får den tyvärr göra. Tills det blir kväll då. Idag borde dagen har börjat med en lång frukost, sedan promenad till stan och där mötas upp för att åter igen låtsas att man har mycket pengar som måste spenderas. Jag skulle ätit en chévrepaj till lunch. Sen skulle jag provat massa fina klänningar och varenda en skulle passat som smäck. Men eftersom jag kanske ändå inte ska köpa alla så hade jag behövt druckit chailatte och ätit min femtielfte semla och tänkt på saken. Kanske skulle jag kommit på att jag var värd allihopa.

Jag googlade chailatte och fick upp den här fantastiska kreationen. Tänk att ha en klänning så man ser ut som en chai!


Ps. Det är dåligt att vara alltför spontan när det gäller skola. Jag glömde läsa dom två raderna där det stod vad vi skulle skriva om till seminariet så jag gick på känsla och skrev två olika diskussioner. Tyvärr kan jag ju inte använda någon av dom. Men jag väntar på feeling nu så snart har jag nog en ny briljant idé.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0