hårtrubbel

Jag önskar jag vore lite mer fåfäng ibland när man bara går och drar hemma. Det är lite dumt att glömma att kolla sig i spegeln ifall det oväntat skulle knacka på dörren och man inte kan öppna. Såna dagar har jag tyvärr ganska ofta. Visserligen brukar det inte oväntat knacka på dörren men det vore ju bra om jag ändå kan öppna den. Om om. Som idag, jag tvättar håret, det ligger klistrat längs huvudet och då sätter jag ihop håret med ett hårband i nacken och tofsen ligger som en blöt svans på ryggen. Ni ser det framför er? Det är så fult och jag glömmer hur fult det är tills jag råkar se mig i spegeln. Jag ser ut som en kille som har sparat håret sen mellanstadiet och nu har håret blivit identiteten. Och när håret torkar och tofsen blir lite lockig med några korkskruvar i underhåret medan överhåret hänger torrt och slitet då ser jag ut som en hårdrockare, fortfarande en manlig sådan. Det är svårt att vara fin när man inte orkar lida pin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa ibland kör hårt

2011-01-24 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0