24 juli

Plötsligt insåg jag att augusti är väldigt snart. Då är Häckner inte längre på Liseberg så det blev ett besök där igår, i regnet, men det var lika roligt, bra, som alltid. Lika fint. I alla 15 år har jag varit där. Man kan inte få nog faktiskt. Det är lite såna dagar nu. Ganska slappa. Kvällen hos Helena och Mirjam blev så bra. En takterass med koll över hela stan skulle jag också vilja ha. Vi tänkte se på stjärnorna. Men såg bara en. Det kunde varit en lampa men sånt får man bestämma själv.

Det blev filmprat jag inte kunde tillföra något alls till. Zombies och sånt. Jag försökte inte ens låtsas. Det skulle inte hålla. Så man får säga vad man själv gillar och hoppas att man får stanna kvar på terassen. Det händer ganska ofta att man möts av himlande ögon. Men det gick bra. Jag fick så mycket bra filmtips. Men varför stannar dom inte i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0