Birds

Jag beter mig som om jag är sjuk på riktigt. Ligger med benen i vädret och behöver saker ganska ofta. Jag pekar med kryckan och slår med den när jag känner att det behövs. Det är fakstikt konstigt hur snabbt man kommer in i krycklivet. Man blir en gubbe, redan efter några timmar. Nu känns det ganska onödigt med kryckor så jag har redan lagt av. Men det var lite kul så länge det varade. Det tar sån hemsk tid att ta sig någonstans så det är inte värt det.

Det var tur att jag hann med frukost med fåglarna idag. Fåglarna är dom jag har temamiddagarna med, det kanske jag skrivit någongång. Det är lättare att skriva fåglarna istället för Jenny, Carita och Sandra. Piffigare. Eller jag vet inte. Jenny gav oss fågelnamn på gymnasiet. Sen får dom vara kvar.

Jag måste bli bättre på att ta bilder. Detta är 6 år sen men dom är väl sig ganska lika. Eller inte så faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0