Hakkalas

Kalas hos Haken ikväll. Hon var så fin i sin blå klänning. Och jag tog som vanligt inga kort. Jag tänker att jag minns istället och det är ju faktiskt så. Jag vet att jag kommer ihåg detta om jättelång tid också. Fast ibland kan jag glömma bort saker jag kommer ihåg. Hm, det lät konstigt men ändå förståligt? Hakens karl Karl fick vi också äntligen träffa. Kul. Vi grillade och jag tycker det är svårt. Jag fegade och grillade några hamburgare som blev små som köttbullar. Inte så tjusigt bredvid alla kycklingar och köttar. Så lite misslyckades jag väl ändå. Men jag har aldrig fått lära mig. Inte varit särskilt intresserad heller kanske. Ligger alla pappor i gräset med en öl och "sköter" grillen eller finns det några mammor? Jag vill bli en grillmamma minus öl plus rosé och solstol, men då måste jag börja träna någongång. Nästa sommar kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0