Hallå

Jag satt och fnissade för mig själv på vagnen hem nu. Jag vill bara rycka tag i den närmaste och berätta. Fast det inte finns något att berätta eftersom jag redan glömt vad jag skrattade åt. Så det får vara. Och man vill inte vara en galning. Skulle det bli högt skratt kan man ta fram telefonen. Alla får ju skratta åt roliga saker på den. Men så kul har jag aldrig haft för mig själv. Äh. Nu ska jag grilla korv. Korv är så underskattat men det har fått ett lyft de senaste åren. Herregud den här bloggen fallerar. Korvprat. Nog.

Och så konstigheter. Jag kom att tänka på skolan och vad kul det ska bli att börja igen i höst. Ha! Vilken jävla överaskning den tanken kom som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0