Juli 12

Det blir en dag på stranden. Det kan bli det. Jag måste hitta min bikini först. Jag ska ha storstädning någon dag. Det finns faktiskt flera som erbjudit mig sin hjälp. Men det går inte. Jag tycker det skulle vara pinsamt. Jag har ställen åt allt som är ganska naturliga för mig. Men det är ju bara för mig. Jag vet att allt ska ha sin plats. Men har man lite för många saker så går det inte. Och då hamnar saker utan plats på dum plats. Kanske i garderoben. Hittar man inte något så ligger det för det mesta i garderoben. Mobilen ligger alltid där. En morgon trodde jag, i alla fall nästan på riktigt, att min matlåda hade blivit stulen. Men jag hade ju bara ställt den i garderoben medan jag tog på mig en tröja. Åh gud. Jag borde verkligen inte jobba med dementa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0