lite natt

Det är tröttsamt när klockan än en gång kommer vara alltför mycket innan jag somnar. Jag somnar inte med datorn framför mig men nu har jag försökt i två timmar, ganska aktivt. Då behöver jag en liten paus från allt det där försökandet. Man har så mycket tid att tänka på natten. Det kan vara bra, men allt blir så mycket svårare också. Småsaker blir komplicerade. Tankar som borde skrotats för länge sen återanvänds bara för att de alltid ligger nära till hands. Överväger att gå upp, ta ett bad, leka dag, men kommer på att jag har grannar. Jag började spika vid halv ett, för tiden flöt ihop, men jättesmå spikar som jag knappt hörde själv. Nu är min vägg fin men jag ser den inte för det är så väldigt mörkt. Jag ska nog tända lampan, bara en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0