äh

Lite klagan men jag tror jag måste, fast det känns töntigt.

Det blev fel idag.
En snefylla i dagsform. Fel från start. Jag kunde inte vakna men när jag gjort det var jag tvungen att koka spagetti till matlådan. Bara en sån sak får en ju att tappa lusten på det mesta. Tänkte ta bussen som går några meter från min dörr men den missade jag eller så kom den inte. Jag gick vidare till vagnen och den åkte innan jag hann fram. Man kan springa, men inte med väska, kasse och dator. Då blir man en långsam människa. Fick ett sms från Emelie där hon skrev lite fina grejer om ägg och kaviar. Då fnissade jag till men sen kom det låga tråkiga tillbaka. Jag hade seminarium och det gick bra. Bra sak. Men sen har jag tentapluggat. Inte bra. Inte alls. Så hemskt dålig är jag just nu. Jag glömmer allt jag läser. För att göra det lite extra härligt när jag kom hem fungerade inte mitt word att skriva nytt i, så vad gör man om man inte är teknisk för fem öre? Man skriver av sitt arbete, och man skriver av och skriver av igen. Pust. Och vilket skitarbete. Herregud, det kommer ju inte gå men något var ju tvungen att hamna i hennes post.

Men nu får det vara kväll. Tv, dator, musik, Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0