Fri som fågeln

Nu har jag bott i Göteborg i tre månader och självförtroendet börjar komma. Idag hjälpte jag för första gången en förvirrad på spårvagnen hur han skulle åka. Man kan ju tycka att jag efter mina spårvagnshistorier ska vara lite försiktig med att ge råd. Och ja, det kanske jag borde, men idag blev det rätt. Jag var tvungen att kolla upp om det jag hade sagt stämde hyffsat och det gjorde det ju.

Tentan är klar, död, för ett tag i alla fall. Jag uppfattade inte frågorna riktigt korrekt men allt jag har läst behandlar ju samma ämnen och begrepp så jag snodde ihop lite från allt och hoppas dom kan känna mitt engagemang, eh. Ja nu kan jag inte göra något ändå. Klockan är halv ett och min enda plan är att fixa de bästa förutsättningarna för kvällen. Bra plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0