Gokväll

Nu har jag köpt en dator. Eller imorgon. Jag kommer kunna skriva och lyssna på musik samtidigt har jag hört. Jag kommer kunna chatta, vara modern, utan att internet kastar ut mig. Ha! Det är inget man är bortskämd med.

Vi borstade varandras tänder idag och matade varandra. Jag hade med mig en torr macka som jag gjort i alla hast imorse. Dom andra hade mycket snyggare mat med sig så jag fick springa iväg och köpa en risifrutti. Det kändes bättre. Det låter lite töntigt. Men jag är ganska töntig ibland. Jag känner att det är okej. Bara man är medveten om det. Och jag vet att detta var töntigt. Man ska inte behöva skämmas för sin macka. Men den var faktiskt snuskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0