halå

Vem städar i sina festkläder? Dumheter. Nu är jag svettig och äcklig innan jag ens börjat dansa. Det får bli ett byte. Och vem sminkar sig nu? Jag. Jag är ett nötskal. En nöt. Dum. Men pigg. Träffade mina Boråsvänner igår. Och jag har saknat dom. Det var tråkigt att lämna Borås för det var dom som var Borås. Jag låtsades att jag hade pengar och drack drinkar. Så det blev en fin kväll. Och en fin kväll ikväll. Jag är avundsjuk på såna som kan ha förfest med sig själva innan förfesten med andra börjar. Det är många som säger att dom dansar för sig själva med ett glas vin i handen. Det låter ju verkligen fantastiskt roligt om man kunde det. Och inte trampar man någon på fötterna. Men jag känner mig ju störtlöjlig. Jag ska kanske prova igen. Bara för att kunna säga sen att jag redan har varit på förfest, hos mig själv.

Igår köpte jag den där datorn jag inte kan sluta tjata om. Jag kände mig fånig när jag gick runt och letade. Jag låtsades som att jag visste vad jag gjorde, men det var nog ganska genomskinligt när man stänger varje dator för att se hur den ser ut. Jag hitta en snygg mörkblå. Killen sa att den var bra. Jag sa att ja, den är ju snygg iallafall. Ja, och bra. Sa han. Så vi var överens. Snygg och bra, det är väl det man vill ha. Och så har den webcamera haha, nej nej nej. Men den måste ju provas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0