hej sol

Sal 1 var mörk och det stod tända ljus på golvet. Oj! Här fick man hålla benen i styr. Det var barfotadans och man fick gärna blunda när man gjorde röreslserna. Så jag blundade. Och då byttes rörelsen. Men vem märker det när man blundar? Jag såg nog ut som att jag saknade koll på omvärlden då. Och det gjorde jag ju. Eller gör fortfarande. Imorgon blir det tenta några timmar men sen! Sen ska jag ha helg hela helgen. En riktig helg. Det finns ju helger som är mer helg än andra. Man kanske ska göra något tråkigt och även om det bara är en timme så skapas det ändå ett litet moln över hela helgen. Men nu finns inget moln. Kanske får solglasögonen åka på, jag tror nog det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0