ja?

Nu snurrar det för många hälsoord i mitt huvud så jag tar vagnen till västra hamngatan för att svänga runt på fläsket lite. Johanna fick med mig på afrikansk dans och jag tror det kommer bli helfestligt. Jag känner mig dock urfånig i mina spindelkläder idag. Man skulle ju vilja vara lite fri och självständig i dansen men nu kommer jag känna mig som spindelmannen som försöker dansa lite sensuellt och härligt. Det får vara så. Men känner jag att wow det här är min grej, då kanske jag får fixa en annan dress.

Och det är vår! Då blir man glad. Inte ens en hemsk tentavecka har fått ner mig. Bara några gånger men det hade jag räknat med. Nu är det snart helg och den kommer bli helt fabulös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0