och du undrar vad jag tänker på

Två timmar irrade jag runt innan jag kom fram till skolan idag. Det var vår som jag anade. Och jag hade tid. Jag hade tid att gå upp på berg för att upptäcka att det inte var en bra väg och vända. Jag stod på bron över motorvägen och tittade ut tills jag kom på att det kanske inte var en rolig syn för bilarna. Då gick jag vidare. Jag gick till masthuggstorget och tänkte att jag varit där för lite. De flesta ställen har jag varit på för lite. Det känns fint att kunna ändra på.


Kommentarer
Postat av: Karin

"...än är det vinter kvar säger mor." Idag snöar det igen. Ja, ja det är väl så det ska va innan våren är här på riktigt. Men ljusare är det både på morgonen och kvällen så det är hoppfullt. Och snart är bandysäsongen över och husbilssäsongen börjar för oss.

2011-03-09 @ 13:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0