Taken for a fool

Jag hade två timmar i Stockholm innan tåget gick. Vad tråkigt tänkte jag, att jag inte skulle hinna trava runt lite längre. När jag har så kort om tid på mig kan jag bli lite stissig. Jag glömmer bort vad jag tycker är fint. Jag glömmer också bort att alla affärer finns i Göteborg och att jag därför inte behöver stressa runt. Jag hann köpa en väska och två par skor. På helt vanliga affärer. Jag måste packa mer effektivt nästa resa. Nu hade jag väska och tågpåsar +shoppingpåsarna, det är värdelös packning. När man dessutom köper en väska som man stoppar ner i en påse, då är det riktigt dåligt. Men det blir nog bättre med åldern. Idag ska jag använda min nya väska. Haken fyller år och hon ska firas ikväll. Jag ska ha blommig 80-talskavaj och hylla vårt födelseårtionde. Det är inte 80-talstema, men det får vara mitt tema idag. Jag jobbar på att få in lite färg i garderoben och nu kan jag inte sluta. Jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0