framme!

Nu åker jag tåg. Med bord och kontakt till laddaren. Jag har aldrig varit med om något liknande. Jag skulle haft finskor och kavaj också, då hade jag smält in i vagnen. Jag hade köpt godis till min färd. Fem minuter innan jag skulle pka och det var ca fem meter till tåget. Men när jag satte mig på min plats och skulle avnjuta en hallon-lakritsskalle så hade jag tappat bort den! Man blir så besviken, en tomhet infinner sig. Nu hjälpte det lite att jag åker baklänges och skriver och därför mår lite illa, men godis, ja det är ju ändå godis. Till och med de stiliga kavajmännen bredvid äter godis. Bilar, ett meningslöst godis, men jag hade inte tackat nej.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag åker buss. Sitter längst fram. Har också kontakt för laddaren. Och internet, det är najs. Jag äter mandlar.

2011-03-23 @ 20:28:30
URL: http://mariahedman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0