bara lite bra

Baksmällan 2 har premiär i veckan. Haha. Men jag ska givetvis se den på bio. För så är det bestämt. Det är nåt befriande att se såna filmer och tycka att det är kul. Att inte störa sig på allt man kan störa sig på utan bara tycka det är ganska kul. Jag har slutat störa mig på ganska mycket och jag tror det är en anledning till mitt gladare jag. Det är så skönt att inte bry sig om vad alla gör och varför. Framförallt dom jag inte känner. Det är ju faktiskt ganska meningslöst. Fortfarande har jag ganska så pinsam koll på alla gamla bekanta och deras syskon och eventuella framtida bekantskaper. Nåt litet fix måste man ju ha. Som om det vore det enda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0