blod på tanden

Konstig dag. Vaknade för att se en snöstorm. Trist. Men jag åkte ändå och lyssnade på Brittan när hon pratade blodkärl och lymfa i tre timmar fast att det blev en dum morgonstart. Sådär kul. Sen kunde vi plötsligt sätta oss på en uteservering. Lite kallt kanske men mitt huvud är kockopeng så jag behövde det. Poff, kom det hagel så vi fick gå in. Vad håller på att hända? Är det en ny istid? Ska vi behöva fly landet? Hotar vädret vår existens? Ska JAG få vara med i en äkta verklig äventyrsfilm? Ska jag behöva gömma mig på en gammal skola för att överleva, schillerska då eller var ska man ta vägen? Spännande är det iallafall. Nu ska jag dricka oboy och äta polarmacka med smör. Top 5 i godhet. Och man blir ju så snygg på köpet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0