Godnatt

Jag måste bädda min säng. Därför sitter jag fortfarande i soffan. Det känns så fruktansvärt jobbigt just nu. Det känns jobbigare än allt annat. Förrutom att borsta dom små gula. Det måste jag göra först. Fifan. Två tråkiga saker på samma gång. Vissa dagar känns sängjobbet inte alls så betungande. Men jag vet inte om jag kan vänta fler dagar på den känslan nu. Borsta tänderna däremot. Lika vedervärdigt varje kväll. På dåligt humör blir man. Men det går över fort tack vare att jag borstar så himla snabbt. Jag vet inte om det är en bra sak att borsta snabbt men jag tänker att jag är lite mer effektiv än andra kanske. Och därför får sluta en minut tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0