Gog helg gott folk

Nu äntligen är det helg igen. Besök väntas från Linköping och Karlstad och man bara vet denna helgen med, att det kommer bli så bra som man hoppas. Det är så skönt att inte oroa sig. Oro är faktiskt bara dåligt. Säger jag. Oron själv. Jag fick besök av mamma idag. Hon tyckte jag behövde en balkonglåda och bröd. Jag behöver inte det sa jag. Men jag vill ha det. Säger man att man inte behöver något måste man vara snabb att säga att man ändå vill ha det. Då låter man snällare och chansen är större att man får mer saker. Nu låter jag sniken. Men jag ger ganska ofta bort saker också. Tex syrup att ha i kaffe eller te. Hälsade på Johanna och Morten ikväll och jag kontrollerar flaskorna varje gång men det är inte många cl som försvinner. Jag tror inte dom tycker om det alls. Det kanske är för sött. Jag ska nog ta med en liten flarra och en tratt nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0