hej då minne

Jag önskar jag kunde ha skrivit lite mer dagbok. Man minns så lite. Och jag minns ändå ganska mycket. Men ändå är det så lite. Jag pratade med Emelie om alla konstiga perioder man haft. Av olika saker. Och man kan inte minnas om det rör sig om tre veckor eller 2 år. Och då är det ändå sitt eget liv. Så himla dumt. Jag hittade en dagbok i nån flytt. Och jag läste och det var så tråkigt. Jag hade skrivit så att någon skulle kunna tjuvläsa den utan att bli arg. Så himla onödig dagbok. Det stod inte ett skit. Det stod att det var sol ute. Att allt var bra. Kanske var det lite mycket i skolan. Vädret var väl det sista jag tänkte på. Jag skrev riktiga papper ibland. Men dom brände jag. Så himla tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0