sjösten till salu

Så åker man till föräldrarna i skogen för att få lite lugn och ro men sätts i arbete direkt. Pappa tycker jag är bra på data, jag är verkligen verkligen inte bra på data. Han ville att jag skulle lägga in en annons på blocket. Jag klarade det, men glömde att man ska skriva ett telefonnummer till personen som kan något om vad som ska säljas. Jag sitter själv i skogen idag och skrev givetvis numret hit. Vi trodde ju inte att det skulle ringa. Men idag har jag fått agera säljare. Det funkar ju inte alls. Är sjöstenen vit eller naturfärgad, hur många plattor är det, kan de delas? Jag vet inte! Jag vet ju ingenting. Jag borde veta någonting eftersom jag har sett dom i ca 24 år. Men vem minns stenfärg. Grå tänker man ju naturligt, men när frågan var vit eller naturfärgad så blir man ju osäker. Äsch vilken tramsdag. Blir skönt att åka hem snart med en telefon utan batteri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0